برد چهار گله اینتر میامی با دبل سوارز و درخشش آلبا

برد چهار گله اینتر میامی با دبل سوارز و درخشش آلبا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هفتم از رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی به مصاف شیکاگو فایر رفت و در نهایت در این بازی اینتر میامی موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی لوییس سوارز عملکرد خوبی داشت و موفق شد دو گل برای اینتر میامی به ثمر برساند و دبل کند. سوارز با این دو گلی که زد، به تعداد بیست گل در این فصل برای اینتر میامی رسید. فراموش نکنیم که لوییس سوارز 37 سال سن دارد و با این سن و سال همچنان عملکرد درخشانی دارد و خوش می درخشد.

گل اول اینتر میامی را در این بازی در دقیقه 25، بازیکن شیکاگو فایر به اشتباه وارد دروازه خودشان کرد. در دقیقه 46 لوییس سوارز گل دوم را برای اینتر میامی به ثمر رساند و در دقیقه 65، سوارز بار دیگر گلزنی کرد. این گل روی پاس جوردی آلبا به ثمر رسید و این بازیکن سابق بارسلونا روی این گل تاثیر گذار بود. گل چهارم اینتر میامی هم توسط تیلور در دقیقه 93 زده شد. تک گل شیکاگو فایر هم در دقیقه 82 بازی زده شد.

اینتر میامی با این پیروزی 59 امتیازی شد و با داشتن 8 امتیاز بیشتر از سینسیناتی همچنان صدرنشین جدول کنفرانس شرق لیگ آمریکا است.

1470