عکس؛ وقتی استرلینگ با آرتتا به عنوان بازیکن روبرو شده بود

عکس؛ وقتی استرلینگ با آرتتا به عنوان بازیکن روبرو شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - رحیم استرلینگ به طور قرضی از چلسی به آرسنال پیوسته است و به این ترتیب حالا با میکل آرتتا کار خواهد کرد و آرتتا سرمربی او خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، رحیم استرلینگ در زمانی که میکل آرتتا بازیکن بود، با او روبرو شده است. در حقیقت بین سال های 2011 تا 2016، میکل آرتتا بازیکن تیم آرسنال بود. آرتتا در دوران حرفه ای خود در پست هافبک بازی می کرد. در آن زمان رحیم استرلینگ بازیکن لیورپول بود و با آرتتا به عنوان بازیکن روبرو شده بود.

این تصویر مربوط به فصل 2012/13 است که در بازی لیورپول مقابل آرسنال، استرلینگ به عنوان بازیکن لیورپول با میکل آرتتا به عنوان بازیکن آرسنال روبرو شده است. حالا یازده سال از آن زمان می گذرد و رحیم استرلینگ در سن 29 سالگی بازیکن آرسنال شده است و میکل آرتتا که در حال حاضر 42 سال سن دارد، سرمربی آرسنال است و با رحیم استرلینگ کار خواهد کرد و باید دید که اوضاع میان آن ها به چه شکل پیش می رود.

استرلینگ در تیم های بزرگ فوتبال انگلیس مثل لیورپول، منچسترسیتی و چلسی بازی کرده است و حالا نوبت به آرسنال رسیده است و این بازیکن انگلیسی این بار در آرسنال بازی می کند.

1470