طرح؛ مثلث آتشین خط حمله بارسلونا در این فصل

طرح؛ مثلث آتشین خط حمله بارسلونا در این فصل

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که هانس دیتر فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا یک مثلث آتشین و خطرناک را در خط حمله خود در اختیار دارد چرا که بارسلونا در هفته چهارم لالیگا موفق شد هفت گل به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی ، بارسا در ورزشگاه خانگی خود یعنی مونجوئیک با نتیجه هفت بر صفر وایادولید را شکست داد و نشان داد که در این فصل حرف های زیادی برای گفتن دارد. رافینیا در این بازی سه گل به ثمر رساند و هت تریک کرد. لامین یامال دو پاس گل داد و رابرت لواندوفسکی هم یک گل زد و یک پاس گل داد. این سه بازیکن در فصل جاری عملکرد خوبی داشته اند و خط حمله تیم هانسی فلیک را تشکیل می دهند.

در حقیقت رافینیا در این فصل سه گل زده است و چهار پاس گل داده است. رابرت لواندوفسکی موفق شده است چهار گل بزند و یک پاس گل بدهد. لواندوفسکی در حال حاضر آقای گل این فصل لالیگا است. از سوی دیگر لامین یامال هم در این فصل یک گل زده است و چهار پاس گل داده است. لامین یامال هم بهترین پاسور لالیگا تا اینجای کار است.

بارسلونا ستاره های دیگری مثل دنی اولمو را هم در اختیار دارد. اولمو در دو بازی اول خود برای بارسلونا موفق شده است دو گل بزند.

1470