عکس؛ هالند در هواپیما به همراه توپی که با آن هت‌تریک کرده است

عکس؛ هالند در هواپیما به همراه توپی که با آن هت‌تریک کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی منچسترسیتی موفق شد در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس یک بار دیگر هت تریک کند و خوش بدرخشد.

به گزارش فوتبالی ، سیتیزن ها در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، موفق شدند با نتیجه سه بر یک وستهام یونایتد را شکست بدهند. در این بازی ارلینگ هالند توانست سه گل به ثمر برساند و هت تریک کند. هالند پس از به پایان رسیدن بازی، به رسم یادگار توپ را با خودش برد و حالا یک تصویر به همراه این توپ منتشر کرده است.

در تصویری که ارلینگ هالند در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است، می بینیم که این مهاجم نروژی در هواپیما نشسته است و توپ را هم در دست دارد.

بازی بعدی منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس شنبه 24 شهریور مقابل برنتفورد است. تا آن زمان فیفادی برگزار می شود و تیم ملی نروژ به همراه ارلینگ هالند باید در رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف تیم های قزاقستان و اتریش برود و باید دید که عملکرد هالند در این بازی ها به چه شکل خواهد بود. پپ گواردیولا گفته بود که هالند در این بازی ها باید مراقب شرایط بدنی اش باشد و بدون مصدومیت دوباره به اردوی منچسترسیتی برگردد.

1470