ستاره‌ای که تیم ندارد؛ سامان محبوبِ قلعه نویی!

ستاره‌ای که تیم ندارد؛ سامان محبوبِ قلعه نویی!

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره خط هافبک تیم ملی یکی از مهره‌های مورد اعتماد سرمربی تیم ملی است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ایران در حالی خود را آماده دیدار با قرقیزستان و امارات می‌کند که امیرقلعه نویی و کادر فنی تیم ملی امیدوار هستند تا با پیروزی در مسابقات ابتدایی، صعود خود را هرچه زودتر قطعی کنند.

بی شک یکی از مهره‌های مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی، سامان قدوس است. هافبک وسطی که سابقه بازی در لیگ برتر جزیره را به همراه برنتفورد دارد و در این تیم نیز عملکرد خوبی ثبت کرد.

قدوس 30 ساله که سال 2017 توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد، یکی از 4 هافبک اصلی قلعه‌نویی محسوب می‌شود اما این ستاره پس از جدایی از برنتفورد هنوز با تیمی به توافق نرسیده و گفته می‌شود مقصد بعدی او فرانسه و تیم آمیان است.

این بازیکن که سابقه بازی در تیم آمیان را دارد، از سال 2018 تا 2020 در لیگ فرانسه توپ می‌زد و پس از درخشش در این تیم بود که راهی لیگ جزیره شد. قدوس در اکتبر سال 2023 نیز با شوت زیبایی که زد، زننده تماشایی‌ترین گل لیگ برتر انگلیس لقب گرفت و حالا امیدوار است با درخشش در تیم ملی به روزهای اوجش بازگردد.

قدوس در تیم ملی ایران 3 گل به تیم‌های پاناما، یمن و اندونزی زده است و می‌خواهد مقابل قرقیزستان و امارات، تعداد گل‌های ملی خود را افزایش دهد.

۸۸۱۳