روزهای سیاه روسونری ادامه دارد

روزهای سیاه روسونری ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دیدار خارج از خانه مقابل لاتزیو با نتیجه دو بر دو متوقف شد تا همچنان در آرزوی کسب پیروزی باقی بماند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سوم سری آ ایتالیا، تیم های لاتزیو و میلان از ساعت 22:15 به وقت تهران در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که میلان در دو بازی گذشته خود یک تساوی و یک شکست به دست آورده بودند و عاجزانه در پی کسب پیروزی و 3 امتیاز بودند. در آن سو، لاتزیویی ها وضعیت بهتری داشتند و توانسته بودند 3 امتیاز کسب کنند. 

در نیمه اول میلان شروع خیلی بهتری داشت و در دقیقه 8، پاولوویچ گل اول میلان را به ثمر رساند.در ادامه توپ در میانه میدان در جریان بود و اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و نیمه اول با برد یک بر صفر میلان به پایان رسید.

در نیمه دوم، لاتزیو بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در عرض چهار دقیقه، دو گل به میلان بزند. در دقیقه 62، والنتین کاستیانوس و در دقیقه 66 بولایه دیا دو گل وارد دروازه روسونری کردند تا دوباره شاگردان فونسکا در خطر قرار بگیرند، اما در دقیقه 72، رافائل لیائو بازی را به تساوی کشاند تا میلان از یک شکست بد فرار کند. 

میلان با این تساوی 2 امتیازی شد تا آن ها همچنان بدون پیروزی بمانند.

4416