عکس؛ روند نتیجه‌گیری تیم ژابی آلونسو در 44 بازی اخیر در فوتبال آلمان

عکس؛ روند نتیجه‌گیری تیم ژابی آلونسو در 44 بازی اخیر در فوتبال آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرلورکوزن و لایپزیش به مصاف هم رفتند و در نهایت در این دیدار لایپزیش موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ژابی آلونسو مدت زیادی بود که در رقابت های داخلی آلمان هیچ باختی را تجربه نکرده بود. در حقیقت بایرلورکوزن در فینال لیگ اروپای فصل قبل مقابل آتالانتا شکست خورد اما در بازی های داخلی آلمان مثل بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و یا سوپرجام آلمان شکستی را تجربه نکرد و در این جام ها به قهرمانی رسید.

بایر لورکوزن با هدایت ژابی آلونسو در 44 بازی اخیر تنها یک باخت را تجربه کرده است و آن هم همین باخت امشب مقابل لایپزیش بوده است. بایر لورکوزن بعد از 462 روز حالا دوباره در رقابت های داخلی آلمان شکست خورده است.

ژابی آلونسو به قدری به عنوان سرمربی بایر لورکوزن عملکرد خوبی داشته است که حالا باختن برای او عجیب شده است و شکست خوردن در یک بازی برای بایر لورکوزن مورد توجه قرار می گیرد.

حالا بایر لورکوزن پس از گذشت دو هفته از فصل جدید بوندسلیگا، در هفته اول به پیروزی رسیده است و در هفته دوم شکست خورده است.

1471