پاره شدن نوار شکست ناپذیری بایرلورکوزن

پاره شدن نوار شکست ناپذیری بایرلورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - بایر لورکوزن در دیدار خانگی مقابل لایپزیش با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا بالاخره اولین شکستش را در بوندس لیگا در 2 فصل اخیر تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته دوم بوندس لیگا، تیم های بایر لورکوزن و لایپزیش از ساعت 20 به وقت تهران در استادیوم بای آرنا به مصاف هم رفتند. لورکوزن تیمی است که در فصل گذشته موفق شد زیر نظر ژابی آلونسو قهرمان شود و حتی شکستی هم تجربه نکند، اما در بازی امروز، یک اتفاق غیر منتظره رقم خورد. 

در نیمه اول، لورکوزن مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات زیادی روی دروازه مهمان طراحی کرد و سرانجام در دقیقه 38 جرمی فریمپونگ گل اول را برای لورکوزن به ثمر رساند و در دقیقه 45 آلخاندرو گریمالدو اختلاف را به دو گل افزایش داد و در ثانیه های پایانی نیمه اول، کوین کمپل یکی از گل های خورده را جبران کرد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود لورکوزن خاتمه یابد.

در نیمه دوم لایپزیش در دقیقه 57؛ با ضربه لوئیس اوپندا بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 80، اوپندا گل سوم را زد تا لایپزیش با دراماتیک ترین حالت ممکن، بازی را برنده شود و ژابی آلونسو اولین شکست خودش را در فصل جدید تجربه کند.

4416