دو بازیکن بارسلونا که بهترین‌های لالیگا تا هفته چهارم هستند

دو بازیکن بارسلونا که بهترین‌های لالیگا تا هفته چهارم هستند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در فصل 2024/25 در رقابت های لالیگا شروع بسیار خوبی داشته است و حالا پس از گذشت چهار هفته موفق شده است دوازده امتیاز به دست بیاورد و در تمامی بازی های خود به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در هفته چهارم از رقابت های لالیگا موفق شد با نتیجه هفت بر صفر رئال وایادولید را شکست بدهد و یک برد پرگل را تجربه کند. در این بازی رابرت لواندوفسکی یک گل زد و یک پاس گل داد و لامین یامال گلی به ثمر نرساند اما این ستاره جوان اسپانیایی توانست دو پاس گل بدهد.

حالا و پس از گذشت چهار هفته از فصل جدید رقابت های لالیگا، دو بازیکن بارسلونا بهترین های لالیگا هستند. به این شکل که رابرت لواندوفسکی بهترین گلزن لالیگا با چهار گل است و لامین یامال هم بهترین پاس گل دهنده در رقابت های لالیگا با دادن چهار پاس گل است.

هانسی فلیک بارسلونا را نسبت به فصل قبل متحول کرده است و با وجود این که تغییرات زیادی در ترکیب بارسا نسبت به بارسای ژاوی ایجاد نشده است، اما عملکرد بازیکنان به وضوح نسبت به دورانی که ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا بود، بهبود یافته است. لواندوفسکی در سن 36 سالگی هنوز هم یک ماشین گلزنی است. از سوی دیگر لامین یامال با هفده سال سن تبدیل به ستاره این روز های بارسا شده است.

1471