هانسی فلیک خیلی زود جانشین هافبک دفاعی مصدوم را پیدا کرد

هانسی فلیک خیلی زود جانشین هافبک دفاعی مصدوم را پیدا کرد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا در حالی عصر امروز توانست با 7 گل رئال وایادولید را در هم بکوبد که مارک کاسادو، هافبک دفاعی جوان بارسلونا جانشین مارک برنالی شده بود که در بازی قبلی مقابل رایو وایکانو از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونای هانسی فلیک در این روزها در اوج آمادگی قرار دارد. کاتالان‌ها شروع فوق‌العاده‌ای در فصل جدید داشتند و در همین آغاز کار، موفق شدند با یک بازی بیشتر از رئال مادرید اختلاف 7 امتیازی ایجاد کنند. در صورتی که کهکشانی‌ها بتوانند این هفته رئال بتیس را شکست دهند، اختلاف امتیاز به 4 کاهش پیدا می‌کند، اما باز هم به نسبت 4 هفته ابتدایی اختلاف معناداری است.

اما نکته جالب توجه در خصوص تیم فلیک این است که مدیریت باشگاه تیم او را نه تنها تقویت نکردند، بلکه چند بازیکن تاثیرگذار این تیم مثل ایلکای گوندوغان را هم فروختند، اما باز هم هانسی فلیک تیم فوق‌العاده‌ای را ساخت. یکی از نقاط ضعف فصل گذشته بارسلونا پست هافبک دفاعی بود. فلیک سعی کرد با میدان دادن به مارک برنال این ضعف را پوشش دهد که موفق هم بود، اما مصدومیت بدموقع برنال باعث شد تا بار دیگر این پست تبدیل به علامت سوال بارسایی‌ها شود.

اما فلیک در بازی مقابل رئال وایادولید نشان داد که استاد ستاره ساختن از بازیکنان جوان است. او در این دیدار به مارک کاسادوی 20 ساله بازی داد. کاسادو در این مسابقه تنها 1 پاس اشتباه ارسال کرد که نشان از بازی خوب او دارد. باید دید کاسادو تا پایان فصل می‌تواند نبود برنال را پوشش دهد یا خیر؟

1428