رکوردهایی که سرمربی بارسلونا در شب پیروزی پرگل تیمش به نام خود کرد

رکوردهایی که سرمربی بارسلونا در شب پیروزی پرگل تیمش به نام خود کرد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا در چهارمین دیدار این فصل خود در لالیگا با 7 گل رئال وایادولید را در هم کوبید هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بارسلونا موفق شد دو رکورد جالب را به نام خود کند.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های لالیگا، عصر امروز تیم‌های بارسلونا و رئال وایادولید در ورزشگاه المپیک مونتجوییک شهر بارسلون به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت کاتالان‌ها موفق شدند با 7 گل از سد حریف خود عبور کردند و با کسب یک پیروزی شیرین به استقبال فیفادی بروند. اما نکته جالب توجه در خصوص این بازی، رکوردهایی بود که هانس دیتر فلیک به نام خود کرد.

هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بارسلونا در این مسابقه رکوردهای جالبی را به نام خود کرد. بارسا در حالی با 7 گل پیروز شد که از سال 2016 تا به امروز نتوانسته بود چنین برد قاطعی به دست بیاورد. آخرین بار بارسلونا در ماه آوریل سال 2016 توانسته بود با نتیجه 8-0 از سد دپورتیوو لاکرونیا عبور کند. همچنین هانسی فلیک پس از ارنستو والورده تبدیل به نخستین سرمربی بارسا شد که هر چهار بازی ابتدایی خود در لالیگا را با برد پشت سر می‌گذارد.

حالا هواداران بارسلونا از همیشه امیدوارترند تا تیمشان به روزهای پرشکوه خودش بازگردد. شاید مدت‌ها بود که هواداران بارسا این‌چنین از عملکرد تیم خود لذت نبرده بودند.

1428