شاگردان رحمتی؛ تنها تیمی که گلزنی بلد نیست!

شاگردان رحمتی؛ تنها تیمی که گلزنی بلد نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - هوادار تنها تیم لیگ برتری است که موفق به گلزنی در سه هفته نخست نشده است.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر پس از برگزاری سه هفته ب اتوجه به فرا رسیدن فیفادی و باز های تیم ملی با قرقیزستان و امارات در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ تعطیل شده و با وقفه‌ای تقریباً دو هفته‌ای دوباره برگزار خواهد شد.

اما تیمی که در این سه هفته عملکرد ضعیفی داشته، هوادار تهران است. بنفش‎های تهران بازی ابتدایی خود را در تهران با یک گل مغلوب خیبر خرم آباد شدند، در بازی دوم در مشهد مقابل ذوب آهن به تساوی بدون گل رسیدند و دو روز پیش در ورزشگاه شهدای شهر قدس با چهار گل مغلوب میهمان خود تراکتور شدند.

با نگاهی به جدول رده‌بندی و دیدارهای این سه هفته لیگ برتر، متوجه خواهید شد که شاگردان رحمتی تنها تیمی هستند که نتوانسته‌اند حتی یک گل هم به ثمر برسانند تا مشخص شود کار سید مهدی رحمتی در ادامه با این تیم چقدر سخت است.

البته رحمتی در نشست خبری پس از بازی با تراکتور مدعی بود حق آن‌ها دریافت چهار گل از تی‌تی‌ها نبود و او نگران تیمش در آینده نیست. رحمتی همچنین در ادامه جمله جالبی بر زبان آورد و گفت آن‌ها مرد جنگ هستند و با اینکه تیمشان صدایی ندارد اما کاری خواهند کرد تا صدای خیلی‌ها دربیاید!

باید منتظر ماند و دید هوادار که در پایان هفته سوم با دریافت ۵ گل و بدون گل زده و با صفر امتیاز در قعر جدول جای گرفته، خواهد توانست شرایط را برای خود تغییر دهد یا نه.

شاگردان سید مهدی رحمتی در هفته چهارم در اراک باید به میهمانی آلومینیوم بروند؛ تیمی که همانند آن‌ها موفق به کسب برد در فصل جاری نشده است.

1997