شروع درخشانی که جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر انگلیس داشته است

شروع درخشانی که جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر انگلیس داشته است

پایگاه خبری فوتبالی - فابیان هورتسلر سرمربی برایتون در حال حاضر 31 سال سن دارد و جوان ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش فوتبالی ، برایتون در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، مقابل آرسنال به تساوی یک بر یک رسید و به این ترتیب توانست در ورزشگاه امارات شهر لندن یک امتیاز به دست بیاورد. برایتون حالا در این فصل از سه بازی نخست خود در لیگ برتر انگلیس توانسته است 7 امتیاز به دست بیاورد که شروع خوبی است. برایتون به طور موقت در صدر جدول لیگ برتر انگلیس ایستاده است.

برایتون در هفته اول لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه سه بر صفر اورتون را شکست بدهد و در هفته دوم هم موفق شد با نتیجه دو بر یک منچستر یونایتد را ببرد. حالا برایتون در هفته سوم با نتیجه یک بر یک مقابل آرسنال مساوی کرد.

فابیان هورتسلر به جای روبرتو دی زربی سرمربی برایتون شده است. روبرتو دی زربی در حال حاضر هدایت تیم المپیک مارسی در فوتبال فرانسه را در دست دارد.

فابیان هورتسلر شروع خوبی در لیگ برتر انگلیس داشته است اما از حالا زود است که عملکرد او را قضاوت کرد و باید دید که در هفته های بعدی برایتون چه نتایجی به دست می آورد.

1471