عکس؛ لحظه‌ای که هافبک انگلیسی برای اولین بار در عمرش اخراج شد

عکس؛ لحظه‌ای که هافبک انگلیسی برای اولین بار در عمرش اخراج شد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و برایتون به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی دکلان رایس به دلیل گرفتن دو کارت زرد، از زمین مسابقه اخراج شد و اولین کارت قرمز عمر خود را دریافت کرد. دکلان رایس در دقیقه 42 بازی بود که کارت زرد اول خود را دریافت کرد. او در این دقیقه به خاطر تکلی که روی پای بازیکن حریف زده بود کارت زرد گرفت.

کارت زرد دوم دکلان رایس در دقیقه 49 بازی بود که به او داده شد. دکلان رایس در دقیقه 49 بازی شیطنت کرد. او توپ را از جلوی پای فلتمان بازیکن برایتون که می خواست شروع مجدد داشته باشد، زد و به این ترتیب به خاطر این شیطنت با کارت زرد دوم داور روبرو شد و از زمین مسابقه اخراج شد.

داور این مسابقه کریس کاوانا بود. هم میکل آرتتا و هم دکلان رایس باورشان نمی شد که به این سادگی کارت زرد دوم از جیب داور درآمده است و به این ترتیب هافبک تیم آرسنال اخراج شده است.

دکلان رایس تا قبل از این اخراج در مقابل برایتون، 244 بازی در رقابت های لیگ برتر انگلیس انجام داده بود و هرگز رنگ کارت قرمز را ندیده بود.

1471