تمجید ستاره برزیلی رئال مادرید از امباپه

تمجید ستاره برزیلی رئال مادرید از امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید به تمجید از سبک بازی و مهارت کیلیان امباپه پرداخت، اما هرگونه ادعا راجع به شکست ناپذیری رئال مادرید به خاطر خریدن امباپه را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در تابستان امسال موفق به خرید کیلیان امباپه به صورت رایگان از پاریسن ژرمن شد، اما این ستاره فرانسوی همچنان در 3 بازی گذشته نتوانسته برای لوس بلانکوس در لالیگا گلزنی کند. در حالی که بسیاری از هواداران پیش بینی کرده بودند که رئال مادرید با وجود امباپه، وینیسیوس، جود بلینگام و رودریگو، یک تیم شکست ناپذیر خواهد بود و به راحتی جام ها درو خواهد کرد، اما شاگردان آنچلوتی از 3 بازی اول خود در لالیگا، تنها 5 امتیاز کسب کرده اند. 

وینیسیوس به سی ان ان گفت: "من عاشق استایل امباپه هستم و حقیقت این است که من خیلی راجع به کارهایی که می توانیم در طول فصل انجام دهیم، هیجان زده هستم. او بعد از زدن گل های بی شمار به این باشگاه آمده و جام های زیادی فتح کرده. او حالا در باشگاهی بازی می کند که از کودکی آرزویش را داشته و مطمئنم به زودی گل های زیادی برای ما به ثمر خواهد رساند. مردم فکر می کنند که با آمدن امباپه، ما شکست ناپذیر خواهیم بود، اما باید در هر جلسه تمرینی، بیشترین توان خودمان را به کار بگیریم و هم دیگر را بهتر درک کنیم."

4416