عجیب اما واقعی؛ شاید رونالدو را در قلعه حسن‌خان ببینیم!

عجیب اما واقعی؛ شاید رونالدو را در قلعه حسن‌خان ببینیم!

پایگاه خبری فوتبالی- ممکن است دیدار استقلال و النصر در ورزشگاه شهر قدس برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر در شرایطی آغاز شد که بدون‌شک یکی از بحران‌های آن در کنار VAR، وضعیت ورزشگاه‌ها بود. عدم وجود ورزشگاه‌های مناسب و استاندارد برای برگزاری مسابقات باشگاهی، باعث شد دیدار افتتاحیه لیگ برتر به‌جای اینکه در ورزشگاه آزادی برگزار شود، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به انجام رسید. چالش انتخاب ورزشگاه مناسب نه‌تنها برای باشگاه‌های لیگ برتری رخ داد بلکه گریبان تیم ملی را هم گرفت.

تیم ملی ایران در روز پنجشنبه باید برابر قرقیزستان قرار بگیرد و ورزشگاه آزادی مطابق انتظار به این دیدار نرسید. ابتدا قرار بود این بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود اما به‌دلیل چمن بی‌کیفیت این ورزشگاه پس از کش‌وقوس‌های فراوان، ورزشگاه فولادشهر اصفهان به‌عنوان میزبان این مسابقه انتخاب شد.

طبق ادعای خبرگزاری ایسنا، ورزشگاه آزادی در تاریخ 4 آبان آماده می‌شود بنابراین باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید حداقل در هفته‌های ابتدایی لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه شهر قدس از رقبا میزبانی کنند. ظرفیت ورزشگاه شهر قدس یکی از مسائل نگران‌کننده برای مدیران دو باشگاه است و قطعا بیشتر از 8 هزار نفری که به عنوان ظرفیت این ورزشگاه اعلام شده، هواداران دو تیم راهی ورزشگاه خواهند شد.

پرسپولیس در تاریخ 9 مهرماه میزبان پاختاکور است و استقلال در تاریخ 26 شهریور و اول آبان باید به‌ترتیب از الغرافه و النصر پذیرایی کند. اگر ورزشگاه آزادی تا تاریخ اول آبان آماده نشود، استقلال باید در قلعه حسن‌خان مقابل رونالدو قرار بگیرد.

حضور ابرستاره فوتبال جهان در ایران و به‌خصوص ورزشگاه شهر قدس در نوع خود جالب به‌نظر می‌رسد. دیداری که پرسپولیس از النصر و رونالدو میزبانی می‌کند، در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود زیرا تاریخ برگزاری این مسابقه در زمستان است. تنها دغدغه موجود، حضور رونالدو در شهر قدس است زیرا حتی اگر این بازی برای استقلال شلوغ نشود، هواداران رونالدو قطعا تمام تلاش خود را برای حضور در استادیوم می‌کنند و کنترل این حجم از جمعیت بدون برنامه‌ریزی قطعا کار سختی خواهد بود.

۵۷۹۳