زننده گل ایران به ژاپن، غایب اردوی جدید تیم ملی

زننده گل ایران به ژاپن، غایب اردوی جدید تیم ملی

پايگاه خبری فوتبالی- محمد محبی یکی از غایبین در اردوی جدید تیم ملی است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته اسامی 26 بازیکن دعوت شده به تیم ملی برای حضور در اردوی جدید اعلام شد که مطابق معمول، انتقادهایی را بابت دعوت و یا عدم دعوت برخی بازیکنان به همراه داشت.

یکی از بازیکنانی که شاید در خصوص غیبت او صحبتی به میان نیامد، محمد محبی بود که به دلیل مصدومیت به تیم ملی دعوت نشد تا دیدار با قرقیزستان و امارات را از دست بدهد.

اگرچه محبی پیش از آن که امیر قلعه‌نویی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد، به اردوهای ملی دعوت شده بود، اما با روی کار آمدن این سرمربی او بیشتر در ترکیب تیم قرار گرفت تا به نوعی روزهای خوب او در تیم ملی آغاز شود که می‌توان جام ملت‌ها را برای این مورد مثال زد. 

محبی در جریان بازی هفته بیست و پنجم فصل گذشته لیگ برتر روسیه و در تاریخ 26 فروردین، دچار مصدومیت شد و شدت آن به نحوی بود که پای خود را به تیغ جراحان سپرد. به گفته خود محبی، دوران نقاهت او یک الی دو ماه زمان می‌برد. حال به نظر می‌رسد که این بازیکن به مرز آمادگی رسیده و بتواند از هفته آینده روستوف را در فصل جدید همراهی کند. 

در آخر باید به این نکته اشاره کرد که امیر قلعه‌نویی زمانی که سکان سپاهان را در دست داشت، محمد محبی با نظر او جذب این تیم شد تا اولین تجربه حضور خود را در لیگ برتر داشته باشد. 

1999