رسمی؛ مدافع اسبق چلسی به العروبه عربستان پیوست

رسمی؛ مدافع اسبق چلسی به العروبه عربستان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - کورت زوما مدافع فرانسوی از تیم وستهام یونایتد به طور قرضی راهی تیم العروبه عربستان شده است و فصل جاری را در فوتبال عربستان بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، کورت زوما بازیکنی است که بین سال های 2014 تا 2021 بازیکن چلسی بوده است. البته او در این سال ها به طور قرضی در باشگاه های مختلف بازی کرده است. او در سال 2021 راهی وستهام یونایتد شد و حالا هم به طور قرضی از وستهام جدا شده است و به لیگ عربستان رفته است.

کورت زوما با قراردادی یک ساله و به طور قرضی به العروبه عربستان پیوسته است و باید دید که پس از پایان یافتن این قرارداد، چه آینده ای در انتظار او خواهد بود.

زوما در حال حاضر 29 سال سن دارد. او در این سه سالی که در وستهام یونایتد حضور داشته است، توانسته است قهرمانی در رقابت های لیگ کنفرانس اروپا را در فصل 2022/23 تجربه کند. او سابقه بازی برای تیم ملی فرانسه را هم در کارنامه خود دارد و یک گل ملی هم زده است.

در دو سال اخیر بازیکنان زیادی از فوتبال اروپا راهی فوتبال عربستان شده اند و حالا کورت زوما هم یکی دیگر از این بازیکنان است که فوتبال اروپا را ترک کرده است و به لیگ عربستان رفته است.

1471