منچستریونایتد برای تحقیر فرگوسن، این ستاره را خرید

منچستریونایتد برای تحقیر فرگوسن، این ستاره را خرید

پایگاه خبری فوتبالی - پاتریس اورا اسطوره فرانسوی معتقد است منچستریونایتد فقط برای تحقیر کردن سرالکس فرگوسن، اقدام به خرید پل پوگبا کرد.

به گزارش فوتبالی، پوگبا در آکادمی یونایتد رشد پیدا کرد، اما در سال 2012 وقتی نتوانست نظر مثبت فرگوسن را برای ورود به ترکیب اصلی جلب کند، به صورت رایگان به یوونتوس پیوست. پوگبا آن قدر در یووه خوش درخشید که تبدیل به یکی از بهترین هافبک های اروپا شد و در سال 2016، شیاطین سرخ او را با رقم 80 میلیون یورو از یوونتوس خریدند. 

پاتریس اورا گفت: "منچستریونایتد پل پوگبا را خرید تا فرگوسن را تحقیر کند. من به پل گفتم که به یونایتد برنگردد، چون رئال مادرید او را می خواست و خودش نیز خواهان رفتن به اسپانیا بود، اما فلورنتینو پرز حاضر به پرداخت مبلغ زیادی برای پوگبا نبود. ایجنت پوگبا با یونایتد تماس گرفت و سپس بدون مشورت با من، با منچستریونایتد قرارداد امضا کرد. باشگاه خیلی خوشحال بود، چون فروش پیراهن های پوگبا خیلی زیاد شده بود و بچه ها عاشق پوگبا هستند. خرید پوگبا بیشتر جنبه تجاری داشت تا اینکه بازیکن کار مفیدی در زمین انجام دهد."

پوگبا در طول 6 سال حضورش در الدترافورد، روزهای خوب و بد زیادی را سپری کرد، اما در نهایت در سال 2022 دوباره با یووه قرارداد بست.

4416