ستاره جوان ساحل عاجی بهترین بازیکن ماه منچستریونایتد شد

ستاره جوان ساحل عاجی بهترین بازیکن ماه منچستریونایتد شد

پایگاه خبری فوتبالی- آماد دیالو، ستاره جوان ساحل عاجی ترکیب منچستریونایتد، عنوان بهترین بازیکن ماه اوت باشگاه منچستریونایتد را مال خود کرد.

به گزارش فوتبالی، در ماه اوت لیگ‌های بزرگ اروپایی آغاز شدند و تب فوتبال بار دیگر به قاره سبز بازگشت. یکی از تیم‌هایی که همواره در طول فصل مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد، منچستریونایتد است. باشگاهی که علی‌رغم نتایج ضعیف در فصل گذشته تصمیم گرفت یک فصل دیگر هم به سرمربی خود، یعنی اریک تن هاگ اعتماد کند.

منچستریونایتد در ماه اوت و در دو هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس یک پیروزی به دست آورد و یک بار هم طعم شکست را چشید تا مشخص شود همچنان قرمزهای شهر منچستر یک تیم نوسانی و پرفرازونشیب هستند. آن‌ها در هفته نخست فولام را با تک‌گل جاشوا زیرکزی شکست دادند و در مقابل برایتون شکست خوردند. همچنین منچستریونایتد در جام خیریه انگلیس هم برابر منچسترسیتی به میدان رفت که پس از تساوی 1-1 در ضربات پنالتی شکست خورد.

حالا این باشگاه آماد دیالو را به عنوان بهترین بازیکن ماه اوت انتخاب کرد. آماد دیالو در هر سه مسابقه این ماه تیمش به عنوان بازیکن فیکس از ابتدا در ترکیب قرار گرفت. او همچنین در مقابل برایتون موفق شد تک‌گل تیمش را به ثمر برساند. نمایش‌های خوب او در ترکیب منچستریونایتد باعث شد تا الخاندرو گارناچو، جیدون سانچو و آنتونی در این سه بازی فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورند.

1428