اعتراض شدید سرمربی و ستاره آرسنال نسبت به داور دیدار مقابل برایتون

اعتراض شدید سرمربی و ستاره آرسنال نسبت به داور دیدار مقابل برایتون

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال عصر امروز در یک دیدار خانگی به مصاف برایتون رفت که در نهایت با تساوی 1-1 متوقف شد، اما آرتتا و بازیکنان آرسنال اعتقاد دارند که قضاوت ضعیف داور مسابقه عامل اصلی امتیاز از دست دادنشان بود.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای حساس هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دو تیم شش امتیازی به مصاف همدیگر رفتند. آرسنال و برایتون عصر امروز در ورزشگاه امارات در برابر همدیگر صف‌آرایی کردند. در نیمه دوم و در دقیقه 49 این بازی، دکلان رایس، هافبک انگلیسی آرسنال از زمین مسابقه اخراج شد و در پی آن برایتون توانست گل مساوی را به ثمر برساند. همین موضوع باعث اعتراض میکل آرتتا و بازیکنان آرسنال شد.

سرمربی اسپانیایی آرسنال در همین خصوص گفت: «اخراج دکلان رایس روند بازی را عوض کرد. فکر می‌کنم تصمیم داور منصفانه نبود. اگر قرار بود ما 10 نفره بازی کنیم، باید برایتون هم 10 نفره می‌شد، چون خطایی که ولتمن مرتکب شد اخراج داشت.»

همچنین بوکایو ساکا در رابطه با تصمیمات کریس کاوانا گفت: «در نیمه اول ژائو پدرو توپی را که از زمین بازی بیرون رفته بود را به سمت دروازه ما شوت کرد، اما داور هیچ واکنشی نشان نداد. دکلان رایس به خاطر یک لمس کوچک به توپ از زمین اخراج شد. فکر می‌کنم این‌ها عادلانه نیست. ما فقط کمی ثبات در تصمیمات داوران می‌خواهیم.»

حالا باید دید آیا این صحبت‌ها از سوی میکل آرتتا و بوکایو ساکا برایشان تبعاتی در پی خواهد داشت یا هیچ واکنشی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس رقم نمی‌خورد؟

1428