احتمال فسخ قرارداد مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید با تیم جدیدش

احتمال فسخ قرارداد مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید با تیم جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - کومو با هدایت سسک فابرگاس تصمیم گرفت که رافائل واران را در لیست جدید خود در لیگ ایتالیا قرار ندهد چرا که این بازیکن در بازی جام حذفی مقابل سمپدوریا دچار مصدومیت شد.

به گزارش فوتبالی، واران پس از مصدومیتش نتوانسته است که بازی کند و به نظر می رسد که شدت مصدومیتش بیشتر از چیزی است که در ابتدا به نظر می رسید. رسانه ایتالیایی "اسپورت مدیاست" مدعی است که کومو در حال حاضر به فسخ قرارداد این بازیکن 31 ساله می اندیشد!

با توجه به این که واران در لیست کومو در لیگ ایتالیا قرار نگرفته، نمی تواند تا زمستان برای این تیم در این لیگ بازی کند و شاید منطقی ترین راه برایش این باشد که قراردادش را فسخ کند و به بازیکن آزاد تبدیل شود تا بدین ترتیب بتواند با تیم جدیدی قرارداد ببندد چرا که در غیر این صورت باید حداقل چهار ماه سکونشین باشد!

رافا واران در تابستان از منچستریونایتد جدا شد و تصمیم گرفت که به پروژه جذاب کومو با هدایت فابرگاس ملحق شود اما به نظر می رسد که تیره روزی های این بازیکن از زمان ترک رئال ادامه دارد. واران در سال 2021 از رئال جدا شد که در سه فصل حضور در اولدترافورد هم نمایش جالبی را از خود ارائه نداد و مسیر فوتبالش در سالهای اخیر در سراشیبی قرار داده است.

4125