ستاره برزیلی، آخرین صید تابستانی الهلال؟

ستاره برزیلی، آخرین صید تابستانی الهلال؟

پایگاه خبری فوتبالی - الهلال در آخرین روزهای نقل و انتقالات لیگ عربستان به تلاش برای تقویت ترکیبش ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی، عربستانی ها شرایط خرید مارکوس لئوناردو مهاجم 21 ساله و برزیلی بنفیکا را زیر نظر دارند. در حقیقت الهلالی ها به شدت نگران نیمار هستند چرا که این بازیکن همچنان از مصدومیتش ریکاوری نکرده و مشخص نیست که در بازگشت از مصدومیت چه نمایشی داشته باشد.

در این تابستان باشگاه های عربستانی سعی کردند که به جای بازیکنان پا به سن گذاشته، ستارگان جوان تر را به خدمت بگیرند و اکثر خریدهای آنها کمتر از 30 سال سن داشتند و البته خرید بازیکنان جوان نیز میان آنها بسیار رواج داشت.

مارکوس لئوناردو که با درخشش در بنفیکا نگاه باشگاه های لیگ انگلیس همچون آرسنال را هم جلب کرده بود، شاید آخرین صید تابستانی الهلال باشد. این بازیکن در زمستان از سانتوس با هجده میلیون یورو راهی بنفیکا شد که رقم فسخ قراردادش 150 میلیون یوروست اما الهلالی ها تصور می کنند که با مبلغ کمتری او را بتوانند بخرند. پیشنهاد اولیه الهلال برای لئوناردو، 25 میلیون یورو بوده است و حالا با پیشنهادی جدید با مبلغی بالاتر به سراغ بنفیکا رفته اند و امیدوار هستند که این بار باشگاه پرتغالی به آنها چراغ سبز نشان بدهد و اجازه جدایی این پدیده را صادر کند.

4125