کارت قرمزی که دو امتیاز حساس را از آرسنال گرفت

کارت قرمزی که دو امتیاز حساس را از آرسنال گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و برایتون در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت این مسابقه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مسابقات هفته سوم لیگ برتر انگلستان، دو تیم آرسنال و برایتون در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف همدیگر رفتند. قضاوت این مسابقه بر عهده کریس کاوانا، داور سرشناس انگلیسی بود.

برایتون هفته گذشته توانسته بود منچستریونایتد را مغلوب کند و با کسب 6 امتیاز از دو مسابقه به مصاف آرسنال قدرتمند این فصل رفت. اما توپچی‌ها به خوبی توانستند در نیمه نخست بر بازی مسلط شوند و آرتتا موفق شد ایده‌های تاکتیکی خودش را در زمین به حریف دیکته کند. در همین نیمه کای هاورتز موفق شد پاس بوکایو ساکا را با یک ضربه چیپ زیبا تبدیل به گل کند. نیمه اول مسابقه با همین تک‌گل مهاجم آلمانی به پایان رسید.

در نیمه دوم اما شرایط بر خلاف میل توپچی‌ها پیش رفت. دکلان رایس، هافبک تاثیرگذار آرسنال که در نیمه اول یک کارت زرد دریافت کرده بود، در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم یک کارت زرد دیگر دریافت کرد و توسط کریس کاوانا از زمین مسابقه اخراج شد. در چنین شرایطی کار برای شاگردان آرتتا دشوار شد. ژائو پدرو، مهاجم برزیلی برایتون در ادامه بازی گل تساوی‌بخش را برای برایتون به ثمر رساند. این نتیجه تا پایان بازی حفظ شد تا آرسنال 2 امتیاز حساس را از دست بدهد.

آرسنال و برایتون با این تساوی 7 امتیازی شدند و حالا باید منتظر نتیجه منچسترسیتی در این هفته باشند.

1428