گوستاوو - پولی؛ هنرنمایی دو برزیلی در مازندران

گوستاوو - پولی؛ هنرنمایی دو برزیلی در مازندران

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن برزیلی نقش اول بازی دیروز نساجی و گل گهر در قائمشهر را ایفا کردند.

به گزارش فوتبالی، نساجی بازی دیروز خود در قائمشهر مقابل گل گهر سیرجان را هم واگذار کرد تا تیم ساکت الهامی با دو باخت خانگی مقابل فولاد و گل گهر و یک تساوی در دقایق پایانی برابر آلومینیوم اراک، یک امتیازی باشد و دوباره خیلی زود در رده های قعر جدولی قرار بگیرد تا استرس از الان به جان هواداران مازنی رسوخ کند.

اما دیدار نساجی و گل گهر که با برتری تیم سیرجانی به پایان رسید، تحت تاثیر درخشش دو بازیکن برزیلی بود. گوستاوو واگنین گلزن سه امتیازی بازی و لوئان پولی دروازه‌بان برزیلی نساجی که عملکرد خوبی داشتند.

پولی در این دیدار توانست پنالتی نواخته‌شده به سمت دروازه‌اش توسط احمدرضا زنده روح را مهار کند تا نساجی در این بازی خانگی عقب نیفتد اما حتی درخشش این سنگربان برزیلی هم باعث نباختن تیم مازنی نشد.

گوستاوو واگنین هافبک سابق تراکتور که این فصل راهی گل گهر شده، با سماجت خود توانست تک گل سه امتیازی شاگردان مهدی تارتار را به ثمر برساند؛ بازیکنی که سابقه گلزنی مقابل نساجی با پیراهن تراکتور را هم دارد.

در نهایت باید گفت گوستاوو و پولی به عنوان دو برزیلی که هردو ملیت ایتالیایی هم دارند، نقش اول بازی دیروز در قائمشهر را بر عهده داشتند و وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.

1997