بلاتکلیف‌ترین بازیکن تراکتور؛ کاپیتان سوم تیم!

بلاتکلیف‌ترین بازیکن تراکتور؛ کاپیتان سوم تیم!

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان سوم فصل گذشته تراکتور بلاتکلیف‌ترین بازیکن این تیم است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که باشگاه تراکتور هنوز پاسخ استعلام قرار دادن نام امیرحسین حسین‌زاده را در لیست زیر ۲۵ ساله‌ها نگرفته و این بازیکن همچنان بازیکن بزرگسال تراکتور محسوب می‌شود، تی‌تی‌ها خیلی سریع سوکول چیکالشی را وارد لیست خود کرده و در بازی با هوادار هم دراگان اسکوچیچ از این مهاجم آلبانیایی به صورت تعویضی استفاده کرد.

اینجاست که نکته صحبت های سعید مظفری‌زاده مشخص می‌شود؛ جایی که سرپرست مدیرعاملی تراکتور گفته بود حتی در صورت زیر ۲۵ سال محسوب نشدن حسین‌زاده هم مشکلی برای وارد کردن نام چیکالشی به لیست خود ندارند. در واقع این موضوع نشانگر این است که تراکتور نام یک بازیکن بزرگسال خود را هنوز وارد لیست نکرده و برایش کارت بازی نگرفته است.

به نظر می‌رسد بازیکن مورد اشاره، محمد قنبری، کاپیتان سوم فصل گذشته این تیم باشد. بازیکنی که نیم‌‍فصل لیگ گذشته با مصدومیت سختی رو به رو شده و ادامه فصل را از دست داد و در شرایطی که تستهای ایفمارک خود را گذرانده و با اصرار باشگاه در تمرینات تیم حضور پیدا کرده، نامش در لیست تیم رد نشده است.

به نظر می‌رسد سرنوشت قنبری بستگی زیادی به پاسخ استعلام تراکتوری‌ها از سازمان لیگ درباره قرار دادن نام حسین‌زاده در لیست زیر ۲۵ سال داشته باشد. در صورتی که این بازیکن از لیست بزرگسال خارج شود، به احتمال زیاد نام قنبری هم در لیست به عنوان آخرین بازیکن قرار خواهد گرفت و در صورتی که این اتفاق نیفتد، مشخص نیست برنامه تراکتور برای قدیمی ترین بازیکن خود چیست و چرا با اصرار زیاد و باوجود درخواست جدایی قنبری، این وینگر ۲۶ ساله را به تبریز کشانده است!

1997