لیست بارسلونا مقابل وایادولید با بازگشت یک بازیکن

لیست بارسلونا مقابل وایادولید با بازگشت یک بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - لیست بارسلونا برای بازی هفته چهارم لالیگا اعلام شد. بارسایی ها باید به مصاف وایادولید بروند که اریک گارسیا پس از غیبت در بازی قبلی دوباره به لیست برگشته است.

به گزارش فوتبالی، تیم هانسی فلیک به دنبال چهارمین پیروزی متوالی خود در شروع لیگ است. فلیک با اعتماد به نفس بالایی ظاهر شده است و با وجود مصدومان و کمبود خریدهای تابستانی توانسته شروع فصل خوبی را در لیگ اسپانیا با کسب 9 امتیاز از سه بازی داشته باشد.

تیم کاتالان  برای کسب چهارمین پیروزی متوالی در مونجوییک به مصاف وایادولید می رود. وایادولید در بازی قبلی خود در خانه لگانس به تساوی دست پیدا کرده است.

مارک برنال جدیدترین مصدوم بارسلونا است که در لیست فلیک حضور ندارد و کل فصل را از دست خواهد داد. از سویی اریک گارسیا به لیست برگشته است. این بازیکن به علت مصدومیتی جزئی از لیست بازی قبلی خط خورده بود و به لیست برگشته است و می تواند امشب بازی کند. 

لیست 21 نفره بارسلونا برای بازی با وایادولید بدین شرح است: ترشتگن، کوبارسی، بالده، اینیگو مارتینز، فران تورس، پدری، لواندوفسکی، رافینیا، اینیاکی پنیا، پابلو توره، فرمین لوپز، مارک کاسادو، پائو ویکتور، لامین یامال، اولمو، کنده، اریک گارسیا، آسترالاگا، هکتور فورت، جرارد مارتین و دومینگز.

4125