تقابل یوزهای ایرانی با نیمکت نشینان اماراتی!

تقابل یوزهای ایرانی با نیمکت نشینان اماراتی!

پایگاه خبری فوتبالی - لیست ۲۶ نفره تیم ملی فوتبال امارات برای دیدار با قطر و ایران مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال امارات یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ است و باید ۲۰ شهریور ماه به مصاف شاگردان قلعه نویی بروند‌.

امارات در دیدار نخست خود در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ پنج شنبه ۱۵ شهریور به مصاف قطر خواهد رفت و ۵ روز بعد هم در دومین بازی خود به مصاف ایران می رود.

فهرست امارات برای این ۲ بازی حساس اعلام شد که به شرح زیر است:

خالد عیسی، خالد توحید، علی خصیف، عدالی محمد، خالد الهاشمی، خلیفه الحمادی، محمد العطاس، خمیس المنصوری، خالد الطحانی، زاید سلطان، کوامی کویدو، عبدالله ادریس، عبدالرحمان الصالح، علی سالمین، یحیی نادر، محمد عباس، ماجد راشد، عبدالله حمد، طحنون الزعابی، عصام فایز، یحیی الغسانی، حارب عبدالله، فابیو دلیما، علی صالح، سلطان عادل، ماکنزی هانت، فهد بدر، جونیور نیدای، محمد جمعه و کایو کانیدو.

در لیست بنتو پرتغالی، نام ۲ بازیکن الوحده به چشم می خورد که برخلاف احمد نوراللهی که به تیم ملی ایران دعوت نشد به تیم ملی امارات دعوت شدند.

همچنین ۳ بازیکن شباب الاهلی نیز در پست مهاجم به اردو دعوت شدند که همگی نیمکت نشین سردار آزمون در این تیم هستند. رویارویی این بازیکنان با سردار و عزت اللهی جالب توجه است که به نظر می رسد هافبک تیم ملی به این ۲ بازی نخواهد رسید.

سلطان عدلی هم از اتحاد کلبا به تیم ملی امارات دعوت شده که باید مقابل مهدی قایدی و شهریار مغانلو صف آرایی کند.

اکثر بازیکنان دعوت شده اماراتی برخلاف بازیکنان ایران در تیم های باشگاهی شان نیمکت نشین محسوب می شوند.

۸۸۱۳