خط حمله ترسناک الاهلی؛ هشدار جدی برای استقلال و پرسپولیس!

خط حمله ترسناک الاهلی؛ هشدار جدی برای استقلال و پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی- الاهلی عربستان خط حمله‌ای تشکیل داده که بسیار ترسناک است.

به گزارش فوتبالی، استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا باید برابر تیم‌های قدرتمند عربستانی قرار بگیرند. هواداران آنقدر درگیر الهلال و النصر هستند که کلا تیمی مانند الاهلی را فراموش کرده‌اند.

الاهلی اگر از النصر و الهلال قوی‌تر نباشد اما آنقدر هم ضعیف‌تر نیست و باید از آن‌ها ترسید.

الاهلی شب گذشته در ددلاین نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا با ایوان تونی مهاجم انگلیسی باشگاه برنتفورد به‌توافق رسید تا خرید بسیار خوبی را در خط حمله انجام داده باشد. مدیران الاهلی قصد داشتند برای خرید ویکتور اوسیمن هم اقدام کنند اما درنهایت با بسته شده پنجره سری‌آ ایتالیا این انتقال منتفی شد. البته جانلوکا دی مارتزیو نوشته اوسیمن به مدیران ناپولی اعلام کرده دیگر برای این تیم بازی‌ نمی‌کند.

خط حمله الاهلی عربستان اکنون متشکل از ریاض محرز، روبرتو فیرمینو و ایوان تونی است؛ تمام این مهاجمین به‌صورت مستقیم از لیگ انگلیس به عربستان منتقل شدند تا اکنون شاهد یک خط حمله باتجربه و تمام انگلیسی باشیم.

اگر خط حمله الاهلی را فاکتور بگیریم این تیم در سایر پست‌ها هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ دروازه‌بان این تیم کسی نیست جز ادوارد مندی که سابقه بازی در چلسی را دارد و با این تیم به‌ قهرمانی چمپیونزلیگ هم رسید. مندی در سال ۲۰۲۱ از نگاه فیفا به‌عنوان بهترین دروازه‌بان جهان انتخاب شد.

به خط دفاع که نگاه می‌کنیم نام‌هایی مانند مریح دمیرال و راجر ایبانز دیده می‌شوند.

کمربند میانی این تیم عربستانی هم از فرانک کسیه با سابقه بازی در میلان و بارسلونا و همچنین گابری ویگا تشکیل شده است.

پرسپولیس در تاریخ ۲۶ شهریور باید در ورزشگاه ملک عبدالله عربستان مقابل الاهلی قرار بگیرد و استقلال هم در ۱۲ آذر مقابل این تیم صف‌آرایی می‌کند. باید دید آیا سرخابی‌های پایتخت می‌توانند مقابل این تیم قدرتمند کاری از پیش ببرند یا خیر.

۵۷۹۳