معاون باشگاه فوتبال بایرن مونیخ معتقد است با غلبه بر هوفنهایم باواریاییها در مسیر پیشرفت گام برداشتند.
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته بایرنیها موفق شدند در آخرین بازی هفته نوزدهم بوندسلیگا، 2 بر صفر هوفنهایم را شکست دهد.
کارل هاینس رومینیگه اظهارداشت:امشب شاهد بازی خوبی از تیم بودیم. به روشنی برتری خود را نشان دادیم و با شایستگی برنده شدیم. البته برد میتوانست پرگلتر هم شود.
وی افزود: فکر میکنم با این بازی و برد گامی به جلو برداشتیم که حائز اهمیت بود.
در این مصاف روبرت لواندوفسکی در دقایق 32 و 64 گلزنی کرد.



