لیست عجیب بازیکنان مازاد چلسی با وضعیت نامشخص

لیست عجیب بازیکنان مازاد چلسی با وضعیت نامشخص

پایگاه خبری فوتبالی- با پایان یافتن فصل نقل و انتقالات تابستانی اروپا بازیکنان زیادی به عنوان گزینه های مازاد در لیست چلسی باقی ماندند.

به گزارش فوتبالی، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا جمعه شب به پایان رسید و از این پس بازیکنان فقط به صورت آزاد می توانند راهی تیم های جدید که لیست آنها جایی برای حضور بازیکن داشته باشد ملحق شوند و با به لیگ هایی مانند ترکیه که پنجره نقل و انتقالات تابستانی این لیگ هنوز بسته نشده و یا لیگ عربستان که پنجره آن هنوز باز است منتقل شوند. با پایان یافتن ددلاین فصل نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان زیادی در لیست چلسی ماندنی شدند که تکلیف آنها روشن نیست:

- بن چیلول
- کارنی چوکومکا
- داترو فوفانا
- آرماندو برویا
- دیوید واشینگتن
- اکسل دیساسی

چلسی قصد فروش همه این بازیکنان را داشت اما مشتری قابل توجهی برای هیچکدام از این ستاره ها پیدا نشد و آنها در حال حاضر در حال تمرین با تیم جوانان باشگاه لندنی هستند.

در این بین شب گذشته باشگاه اورتون قراردادی را به سازمان لیگ برتر انگلیس ارسال کرد تا آرماندو برویا را به صورت قرضی با گزینه خرید ۳۰ میلیون پوندی از چلسی به خدمت بگیرد. دیوید واشینگتن هم که قصد داشت راهی لیگ فرانسه شود مشتری مناسبی پیدا نکرد و وضعیت بازیکنان دیگر همچنان بدون تغییر نسبت به هفته گذشته باقی مانده است.

۱۰۰۹