مشورت جالب کیه زا با پدر برای پیوستن با لیورپول

مشورت جالب کیه زا با پدر برای پیوستن با لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره تیم ملی فوتبال ایتالیا برای حضور در لیورپول از پیشنهادات هنگفتی گذشت.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای فدریکو کیه زا به خاطر پیوستن به لیورپول پیشنهادات هنگفتی از لیگ حرفه ای عربستان را رد کرد و نکته عجیب تر اینجا است که دستمزد این ستاره تیم ملی فوتبال ایتالیا در آنفیلد فقط ۸۱ هزار پوند در هفته است! فدریکو کیه زا پیشتر اعلام کرد پدرش به شدت به او تاکید کرده است که راهی بندر لیورپول شود.

فدریکو کیه زا درباره حضور در لیورپول در مصاحبه ای با وبسایت این باشگاه گفت: "من خیلی خوشحالم که بازیکن لیورپول هستم، وقتی ریچارد هیوز با من تماس گرفت و گفت میخواهی به لیورپول ملحق شوی؟ بلافاصله گفتم بله! چون تاریخ این باشگاه را میدانم و نمیتوانم برای بازی کردن صبر کنم. من می خواهم موضوع تمدید با یوونتوس را روشن کنم، من هرگز پیشنهادی برای تمدید از یوونتوس دریافت نکرده ام و حتی قبل از شروع تمرین با تیم به من اطلاع داده شد که بخشی از پروژه آینده این تیم نخواهم بود. بنابراین من به پدرم انریکو در مورد پیشنهاد لیورپول گفتم و او بلافاصله گفت به لیورپول برو زیرا این بهترین انتخاب برای حرفه تو خواهد بود."

فدریکو کیه‌ زا با قراردادی تا سال ۲۰۲۸ از یوونتوس به لیورپول پیوست و هزینه انتقال او به آنفیلد ۱۳ میلیون یورو به اضافه پاداش خواهد بود.

۱۰۰۹