بازگشت ابرستاره فوتبال جهان به تمرینات اینترمیامی

بازگشت ابرستاره فوتبال جهان به تمرینات اینترمیامی

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی به تمرینات اینترمیامی بازگشته است و سرمربی او معتقد است حضور برای تیم حاضر در MLS یک خبر فوق العاده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت گل به گفته مربی اینترمیامی یعنی تاتا مارتینو، لیونل مسی با هم تیمی های خود در اینترمیامی تمرین می کند و به نظر می رسد به بازگشت مورد انتظار خود به میادین نزدیک تر شده است. سرمربی اینترمیامی در کنفرانس خبری روز جمعه گفت: "چند هفته است که او با توپ تمرین می کند، ابتدا با تیم پزشکی و مربیان تمرینات بدنسازی را شروع کرده و سپس به تدریج در برخی از قسمت های تمرین با گروه اضافه می شود." البته تاتا مارتینو فاش نکرد که آیا مسی با اینترمیامی برای رویارویی با شیکاگو فایر در ۳۱ آگوست سفر خواهد کرد با به این بازی نمی رسد.

تاتا مارتینو در ادامه افزود: "اینها مسائلی هستند که با او نیز زیاد صحبت می شود و بستگی به شرایط او دارد. این مصدومیت بیش از ۶ هفته طول کشیده است، بنابراین ما باید منتظر بمانیم و کاملا مطمئن باشیم. او هفته خوبی را پشت سر گذاشت و با تیم در تمرینات شرکت کرد، اما هنوز از نظر پزشکی معاینه نشده است." بازگشت مسی، صرف نظر از تاریخ، بلافاصله انتظارات را از تیم مارتینو افزایش خواهد داد. تیم این مربی در فصل جاری او بهترین رکورد را در MLS دارد و به نظر می رسد موقعیت خوبی برای صعود به مرحله حذفی داشته باشد. در این فصل، مسی علیرغم بازی در تنها ۱۲ بازی از ۲۶ بازی اینترمیامی به دلیل کوپا آمریکا و مصدومیت پس از آن، ۱۲ گل و ۱۳ پاس گل داده است.

۱۰۰۹