علی نعمتی در لیست تیم ملی؛ تغییر پست واقعا نتیجه داد!

علی نعمتی در لیست تیم ملی؛ تغییر پست واقعا نتیجه داد!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از شگفتی‌های لیست اخیر تیم ملی علی نعمتی است! 

به گزارش فوتبالی، بعد از پایان مسابقات هفته سوم لیگ برتر اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایران از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد. این بازیکنان توسط امیر قلعه‌نویی و برای دو بازی مقابل تیم‌های ملی قرقیزستان و امارات دعوت شده‌اند. 

این دو بازی در چهارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 برگزار می‌شود. تیم ملی ایران روز 15 شهریور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قرقیزستان و روز 20 شهریور با تیم ملی امارات در ورزشگاه هزا بن زاید شهر العین روبرو خواهد شد.

فهرست تیم ملی چند نام ویژه و غیر منتظره دارد. یکی از این نام‌ها علی نعمتی مدافع وسط تیم فولاد خوزستان است. نعمتی تا فصل گذشته در پرسپولیس بازی می‌کرد اما هواداران پرسپولیس از نمایش‌های او چندان راضی نبودند. 

از طرفی وقتی در نیم‌فصل لیگ قبلی عبدالکریم حسن به پرسپولیس آمد علی نعمتی کاملا جایگاهش را ترکیب اصلی پرسپولیس از دست داد. او در پایان فصل و هنگامی که یحیی گل‌محمدی سرمربی فولاد خوزستان شد از این تیم پیشنهاد دریافت کرد و به این تیم پیوست.

البته پست اصلی نعمتی مدافع وسط است و قبل از این که به پرسپولیس بیاید در تیم پدیده در همین پست بازی می‌کرد. ظاهرا او از این که در پرسپولیس فقط در پست دفاع چپ بازی می‌کرد ناراضی بود و به همین دلیل تمایلی به ماندن در پرسپولیس نداشت. 

ظاهرا همبازیانش در پرسپولیس، به علی نعمتی می‌گفتند که او در این پست می‌تواند کیفیت بالاتری از خودش نشان بدهد و حتی به تیم ملی هم دعوت شود. حالا در کمال تعجب نام او در لیست آخر تیم دیده می‌شود و به نظر می‌رسد نعمتی واقعا در دفاع وسط کیفیت بهتری از خودش نشان می‌دهد.

1359