تقابل ازبک‌ها در لیگ برتر؛ وقتی اورونوف به هموطنش گل زد! (عکس)

تقابل ازبک‌ها در لیگ برتر؛ وقتی اورونوف به هموطنش گل زد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس با گل‌های اوستون اورونوف و وحید امیری با دو گل فولاد خوزستان را شکست داد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته و در آخرین بازی هفته سوم لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با دو گل فولاد را شکست داد. میزبان این بازی پرسپولیس بود اما به دلیل آماده نبودن ورزشگاه آزادی مثل هفته اول در قزوین از مهمانش پذیرایی کرد.

پرسپولیس در نیمه اول این مسابقه نمایش خوبی نداشت و نتوانست رضایت هوادارانش را جلب کند. اما در نیمه دوم بازی متفاوت را ارائه کرد و فولاد را که توسط یحیی گل‌محمدی هدایت می‌شد کاملا تحت تاثیر قرار داد.

گل اول پرسپولیس را اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی وارد دروازه حریف کرد. در دقیقه 65 او پشت محوطه جریمه با پاس علی علیپور صاحب توپ شد. خودش پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه پای چپ فنی و ناگهانی دروازه فولاد را باز کرد.

نکته جالب این گل این بود که هم کسی که گل را زد و هم کسی که   گل را دریافت کرد هر دو هموطن و اهل ازبکستان هستند. اوتکیر یوسوپوف دروازه‌بان ازبکستانی در ابتدای فصل به فولاد پیوست و تبدیل به دروازه‌بان اول فولاد شد.

نکته جالب این که دروازه‌بان ازبکستانی در دو بازی قبلی گل نخورده بود و توانسته بود در مقابل تیم‌های نساجی مازندران و مس رفسنجان کلین شیت کند. اما قفل دروازه او در هفته سوم و توسط بازیکن هموطنش شکسته شد.

یوسوپوف اخیرا به دروازه‌بان اول تیم ملی ازبکستان هم تبدیل شده است و در دو بازی اخیر این تیم مقابل تیم ملی ایران از دروازه ازبک‌ها محافظت کرده است. او در آینده‌ای نزدیک به همراه تیم ملی ازبکستان دو بار دیگر باید در مقابل تیم ملی ایران بازی کند.

1359