رسمی/ ستاره سابق منچسترسیتی و لیورپول به آرسنال پیوست

رسمی/ ستاره سابق منچسترسیتی و لیورپول به آرسنال پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - رحیم استرلینگ وینگر انگلیسی چلسی با عقد قرارداد قرضی بدون بند خرید اجباری به آرسنال پیوست و قرار است از این بازیکن پیش از بازی با برایتون رونمایی شود.

به گزارش فوتبالی، انزو مارسکا سرمربی جدید چلسی صراحتاً اعلام کرد که رحیم استرلینگ جایی در برنامه هایش برای فصل جاری ندارد و او باید به دنبال تیم جدیدی باشد. استرلینگ و خانواده اش قصد نداشتند به عربستان بروند و لندن را ترک کنند، به همین خاطر وینگر انگلیسی تصمیم گرفت تا برای پیوستن به آرسنال به چلسی فشار بیاورد. آبی های لندن در ابتدا خواهان گرفتن مبلغی برای فروش یا انتقال قرضی استرلینگ بودند، اما با نزدیک شدن به پایان پنجره تابستانی، آن ها با فروش قرضی استرلینگ موافقت کردند.

استرلینگ به صورت قرضی و یک ساله به آرسنال پیوسته و توپچی ها هیچ هزینه ای برای انتقال استرلینگ به چلسی نخواهند پرداخت. همچنین قرار نیست آرسنال دستمزد ستاره سابق لیورپول و منچسترسیتی را به طور کامل پرداخت کند و فقط 50 درصد آن را پوشش می دهد. با پیوستن استرلینگ به آرسنال، حالا میکل آرتتا یک وینگر باتجربه به تیمش اضافه کرده که توانایی بازی در پست وینگر چپ و راست را دارد. 

مدیران آرسنال در آخرین ساعت پنجره نقل و انتقالاتی، موفق شدند ادی انکتیا را با رقم 30 میلیون پوند به کریستال پالاس بفروشند و همچنین ریس نلسون با قراردادی قرضی به فولام پیوست تا توپچی ها در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، 2 بازیکن، یعنی اسمیت رو و نلسون را به فولام فروخته باشند. 

4416