شاخص‌ترین بازیکنان بدون تیم؛ از راموس تا هوملس، ناواس و مارسیال

شاخص‌ترین بازیکنان بدون تیم؛ از راموس تا هوملس، ناواس و مارسیال

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات تابستانی وفتبال اروپا بسته شد که البته باشگاه ها همچنان می توانند بازیکنان آزاد و بدون قرارداد را بخرند.

به گزارش فوتبالی، برخی از نامهای  سرشناس بدون تیم را مرور می کنیم:

دروازه بان: شاخص ترین نام، کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی سابق پی اس جی و رئال  است که در  سن 37 سالگی بدون تیم است. گیلرمو اوچوا دروازه بان مکزیکی نیز در 39 سالگی پس از اتمام قرارداد با سالرنیتانا بدون تیم است. لوریس کاریوس دروازه بان سابق لیورپول هم در 31 سالگی با هیچ تیمی قرارداد ندارد و آخرین تیمش نیوکاسل بوده است. 

مدافعان: سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال در سن 38 سالگی بدون تیم است و متس هوملس مدافع 35 ساله آلمانی نیز با تیمی به توافق نرسیده است. جوئل ماتیپ هم پس از ترک لیورپول با تیمی به توافق نرسیده است. مانولاس یونانی نیز در جستجوی تیم است. در پست دفاع کناری نیز کاپا و فوسو منسا شاخص ترین بازیکنان بدون تیم هستند. 

هافبک ها: آدرین ربیو هافبک 29 ساله فرانسوی، آندره گومز 31 ساله همچنان با تیمی به توافق نرسیده اند. ایکر مونیاین با تیم های آرژانتینی به توافق نرسیده و دله الی نیز فعلا تیمی ندارد. رافینیا، پیانیچ، کورزاوا، روکه مسا و استروتمن دیگر بازیکنان سرشناس بدون تیم هستند. 

مهاجمان: آنتونی مارسیال فرانسوی که از یونایتد جدا شده، شاخص ترین بازیکن بدون تیم در میان مهاجمان است. هموطنش بن یدر نیز نتوانسته برای خود مشتری پیدا کند. مکسی گومز، ماریانو دیاز، گونسالو پاسینسیا، ویتو، کارلوس ولا و گامیرو نیز تیمی ندارند. البته بالوتلی و چوپو موتینگ هم می توانند در این لیست جای بگیرند. 

4125