توافق مهاجم تیم ملی انگلیس با باشگاه عربستانی

توافق مهاجم تیم ملی انگلیس با باشگاه عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات فوتبال عربستان همچنان باز است و در روزهای آینده ممکن است که بمب های جدیدی ترکانده شود اما به نظر می رسد که آخرین بمب آنها ایوان تونی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مهاجم برنتفورد که مورد توجه آرسنال و چلسی هم قرار داشت، به نظر می رسد که با الاهلی عربستان به توافق رسیده است. در حقیقت ساعاتی پیش فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده بود که ایوان تونی در حال پشت سر گذاشتن تست پزشکی الاهلی است و حالا این منبع گزارش داده است که تست پزشکی با موفقیت انجام شده است. ایوان قرار است که در روزهای آینده به عربستان سفر کند و مورد معارفه قرار بگیرد چرا که تست پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. 

ویکتور اوسیمهن، مهاجم نیجریه ای ناپولی اصلی ترین گزینه الاهلی بود اما در نهایت تیم عربستانی برای خرید او به توافق نرسید و حالا آنها ایوان تونی را جذب کرده اند و برای خریدنش 40 میلیون پوند به برنتفورد خواهند پرداخت.

الاهلی به شدت به دنبال خرید کهکشانی در خط حمله خود بود که وینیسیوس جونیور دیگر گزینه آنها بود اما به نظر می رسد که مهاجم انگلیسی، صید غیرمنتظره آنها خواهد بود. تونی مورد توجه  غول های انگلیسی در سالهای اخیر قرار داشت اما در نهایت به نظر می رسد که لیگ عربستان را برگزیده است.

4125