اینتر در جوزپه مه آتزا به آتالانتا رحم نکرد

اینتر در جوزپه مه آتزا به آتالانتا رحم نکرد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته دوم رقابت های سری آ ایتالیا با پیروزی پرگل خانگی برای اینتر برابر آتالانتا پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم یوونتوس تیم در پر افتخار فوتبال ایتالیا و قهرمان فصل گذشته این رقابت ها در هفته سوم رقابت های فصل جدید سری آ در ورزشگاه خانگی خود یعنی جوزپه مه آتزا به مصاف تیم آتالانتا رفت و به راحتی یک پیروزی خانگی پرگل را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول اینتر خیلی زود و در دقیقه ۳ توسط گل به خودی برات دیمسیتی مدافع آتالانتا به گل اول خود رسید و سپس هافبک خلاق و کاپیتان دوم اینتر یعنی یعنی نیکولو بارلا گل دوم را در دقیقه ۱۰ برای نراتزوری به ثمر رساند و همین دو گل برتری برای تیم شهر میلان تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت شاگردان سیمونه اینزاگی با نتیجه ۲-۰ نیمه اول را از آتالانتا ببرند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران راه راه مشکی و آبی پوشان شهر میلان بود و هافبک های خلاق اینتر بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان تیم مهیا کردند و خیلی زود این تلاش نتیجه داد و در دقیقه ۴۷ این بار مارکوس تورام گل سوم اینتر را هم به ثبت رساند و تنها ۹ دقیقه بعد و در دقیقه ۵۶ باز هم همین بازیکن فرانسوی گل دوم خود و گل چهارم اینتر را هم ثبت کرد تا در نهایت این بازی با حساب ۴-۰ به سود اینتر به پایان برسد. مهدی طارمی که در این دیدار با بازگشت لائوتارو مارتینز نیمکت نشین بود در دقیقه ۷۹ به زمین آمد اما موفق به ثبت گل و پاس گل نشد.‌ در این دیدار فدریکو دی مارکو یک گل در دقایق پایانی برای اینتر زد که این گل مردود اعلام شد.

با این تساوی برد برای اینتر این تیم با ۷ امتیاز در صدر جدول رقابت های سری آ قرار گرفت و آتالانتا هم با ۳ امتیاز در رتبه ۱۱ جدول لیگ ایتالیا جای گرفت.

۱۰۰۹