نقش همیشگی یحیی؛ منجی پرسپولیس

نقش همیشگی یحیی؛ منجی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- رویارویی پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی یکی از دراماتیک‌ترین اتفاقات فوتبالی در این چند هفته بود که در نهایت به سود قرمزهای تهران به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، قبل از شروع بازی و با ورود یحیی گل‌محمدی برای دقایقی انگار سرمربی پرسپولیس به میدان آمده است.

تشویق بی‌امان هواداران و استقبال گرم بازیکنان سرخپوش از سرمربی سابقشان اصلا تفاوتی با روزهایی که او روی نیمکت این تیم می‌نشست نداشت. 

مربی‌ای که از روز قبل از بازی حسابی استقلالی‌ها را هم مانند روزهای حضورش در پرسپولیس عصبانی کرده بود، در این بازی هم به تیم سابقش کمک کرد. یحیی گل‌محمدی که معمولا کمتر از او مسائلی در حاشیه فوتبال دیده‌ایم در جنجال‌های بازی استقلال و استقلال خوزستان با یک استوری مخالفتش را با بازی حریف در زمین خودی اعلام کرد. همین مساله باعث شد تا استقلالی‌های عصبانی از باخت پای فولاد خوزستان و سرمربی و مدیرعامل فولادی‌ها هم به میان کشیده شود و آنها را در جو ورزشگاه مقصر بدانند.

باخت استقلال در خوزستان که با نام یحیی و فولاد رقم خورد در کنار باخت امروز یک سورپرایز از سرمربی سابق برای گاریدو بود. 

بردن یحیی گل‌محمدی که پرسپولیس را به خوبی می‌شناسد و نتایج خوبی در 2 هفته اول گرفته و تیم خوبی هم در اختیار داشت کار راحتی نبود.

به خصوص با گره‌خوردن بازی تا دقایق پایانی هواداران پرسپولیس به کسب یک امتیاز از سرمربی سابق خود راضی شده بودند اما به یکباره 2 بازیکن باتجربه گره بازی را باز کرده و اولین 3 امتیاز گاریدو را دشت کردند. 

به این ترتیب سرمربی فولاد در دو روز پی در پی مانند چندین سال گذشته به پرسپولیس کمک کرد تا موتورش روشن شده و احتمالا روزهای خوبش را از همین بازی آغاز کند. گاریدو بعد از این برد با روحیه به تعطیلات می‌رود تا با برطرف کردن نقاط ضعف با قدرت بیشتر به میادین بازگشته و از این هدیه بهترین استفاده را کند.

4326