دومین پیروزی شباب الاهلی با گلزنی سردار آزمون

دومین پیروزی شباب الاهلی با گلزنی سردار آزمون

پایگاه خبری فوتبالی - شباب الاهلی در هفته دوم رقابت های لیگ امارات موفق شد عجمان را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه رقابت های هفته دوم لیگ امارات، شباب الاهلی به مصاف عجمان رفت و در دیداری خارج از خانه به پیروزی 2 بر یک رسید.

ابتدا در دقیقه 26 پلانیچ گل اول شباب الاهلی را به ثمر رساند و نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید اما در دقیقه 54 سردار آزمون در موقعیتی تک به تک برای تیمش گلزنی کرد که VAR آفساید اعلام کرد.

14 دقیقه بعد و در دقیقه 68 سردار آزمون با پاس یحیی گل اول خود و دوم تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف به 2 برسد اما این پایان کار نبود و  4 دقیقه بعد جونیور گل اول عجمان را به ثمر رساند.

دیدار این 2 تیم با نتیجه 2 بریک به پایان رسید و سردار آزمون هم به صورت کامل بازی کرد. سردار در این مسابقه 4 شوت زد و یک موقعیت خوب گلزنی را هم از دست داد.

شاگردان پائولو سوسا با این نتیجه 6 امتیازی شدند و در رده سوم جدول قرار دارند. این تیم با ستارگان زیادی از جمله سانتوس، رنان، میلوویچ، سوارز، سزار، سانتوس و ... دارد باید در هفته سوم به مصاف یاران احمدنوراللهی در تیم الوحده برود.

شباب الاهلی که با پیروزی مقابل سپاهان ایران شانس حضور در لیگ نخبگان آسیا را داشت با شکست یک بر صفر مقابل الغرافه در مرحله مقدماتی از گردونه مسابقات حذف شد.

۸۸۱۳