رسمی/ ستاره منچستریونایتد شاگرد جدید کونته شد

رسمی/ ستاره منچستریونایتد شاگرد جدید کونته شد

پایگاه خبری فوتبالی - اسکات مک تومینای ستاره اسکاتلندی منچستریونایتد به ناپولی پیوست.

به گزارش فوتبالی، تنها چند ساعت دیگر از پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و در این فاصله، ناپولی موفق شد اسکات مک تومینای، هافبک اسکاتلندی منچستریونایتد را با رقم 30 میلیون یورو به ناپولی پیوست تا شاگرد آنتونیو کونته شود. همچنین درصدی از فروش آینده مک تومینای به شیاطین سرخ خواهد رسید. 

مک تومینای 12 سال در الدترافورد بازی کرد، اما روز گذشته به ایتالیا پرواز کرد تا کارهای انتقالش به ناپولی را نهایی کند. در کنفرانس مطبوعاتی امروز، اریک تن هاگ صراحتاً ناراحتی خود را از خروج مک تومینای اعلام کرد و گفت که این ستاره اسکاتلندی خیلی برای او و باشگاه مهم بوده و همیشه در مواقع حساس به داد تیمش می رسیده. 

مک تومینای بیست و هفت ساله تنها خرید ناپولی در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی نخواهد بود، بلکه باشگاه ایتالیایی موفق شده برای خرید بیلی گیلمور، ستاره سابق چلسی با برایتون به توافق برسد تا دو هافبک از لیگ برتر انگلیس در آخرین روز پنجره بخرد. 

ناپولی همچنین روز گذشته روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی را با 30 میلیون یورو و قراردادی سه ساله از چلسی به خدمت گرفت تا او بار دیگر با کونته همکاری کند.

4416