ستاره جدید آرسنال نیامده مصدوم شد

ستاره جدید آرسنال نیامده مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - میکل مرینو ستاره جدید آرسنال در اولین جلسه تمرینی این تیم مصدوم شد و دیدار برابر برایتون را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته میکل مرینو با رقم 32 میلیون پوند از رئال سوسیداد به آرسنال پیوست. مرینو در تابستان امسال همراه با تیم ملی اسپانیا قهرمان یورو 2024 شده بود و بعد از این مسابقات تبدیل به اولویت باشگاه آرسنال برای تقویت خط هافبک شد. انتظار می رفت که آرتتا با آمدن مرینو به خط هافبک مورد علاقش دست پیدا کند، اما اولین بازی رسمی مرینو با پیراهن آرسنال به تعویق افتاد. 

در اولین جلسه تمرینی مرینو با آرسنال، این بازیکن به زمین افتاد و گابریل ماگالائش روی بازوی او فرود آمد که باعث مصدومیت مرینو شد. میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل برایتون گفت:  "بدشانسی محض. او از ناحیه شانه مصدوم شده و به نظر می رسد چند هفته ای از میادین دور باشد. او روی زمین افتاد و گابریل هم روی او فرود آمد. احتمالاً شکستگی جزئی باشد."

آرسنال فردا از ساعت 15 به وقت تهران از چهارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه امارات میزبان برایتون است. توپچی ها در دو بازی گذشته خود موفق به کسب دو پیروزی شدند. 

4416