آخرین سال صلاح در لیورپول؟

آخرین سال صلاح در لیورپول؟

پایاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره لیورپول از حرف زدن راجع به آینده اش در این باشگاه خودداری کرد و گفت که می خواهد از آخرین سال قراردادش در این باشگاه لذت ببرد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد محمد صلاح با لیورپول در تابستان آینده به پایان می رسد و این ستاره مصری همچنان قراردادش را با قرمزها تمدید نکرده. باشگاه های عربستانی علاقه زیادی به جذب ستاره مسلمان مصری دارند و صلاح نیز در آخرین مصاحبه خود از حرف زدن راجع به آینده، سر باز زد. 

به نقل از سایت گل، صلاح به اسکای اسپورتس گفت: "قبل از شروع فصل به خودم می گفتم که یک سال از قراردادم باقی مانده و می خواهم از آن لذت ببرم و نمی خواهم به آینده ام فکر کنم. نمی خواهم راجع به سال آینده یا چیز دیگری فکر کنم و فقط به این فصل با لیورپول می اندیشمو باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتاد. مهم ترین نکته این است که بابت حضورم در این باشگاه بزرگ، شکرگزار باشم."

صلاح یکی از بهترین خریدهای تاریخ لیورپول به شمار می رود. ستاره مصری در سال 2017 از رم با رقم 34 میلیون پوند به لیورول پیوست و همچنان در بالاترین سطح بازی می کند. آرنه اسلوت علاقه زیادی به حفظ صلاح در آنفیلد دارد.

4416