عملکرد درخشان ستاره ملوان ادامه دارد؛ غندی‌پور باز هم گل زد!

عملکرد درخشان ستاره ملوان ادامه دارد؛ غندی‌پور باز هم گل زد!

پایگاه خبری فوتبالی- رضا غندی‌پور برای دومین دیدار متوالی گلزنی کرد تا نشان دهد نقش اول نمایش مازیار زارع است.

به گزارش فوتبالی، مازیار زارع نشان داده همیشه اهل فرصت دادن به جوانان است و حالا در لیگ بیست‌وچهارم هم شاهد این موضوع هستیم.

قرار بود سعید دقیقی در لیگ بیست‌وچهارم روی نیمکت ملوان بنشیند و زارع در قزوین حضور داشته باشد اما در آستانه شروع لیگ برتر، دو باشگاه ملوان و شمس‌آذر به نوعی سرمربیان خود را با یکدیگر معاوضه کردند.

رضا غندی‌پور یکی از پدیده‌هایی است که به‌لطف زارع فرصت بازی در ملوان را پیدا کرده است.

غندی‌پور تنها ۱۸ سال سن دارد و اهل بهبهان خوزستان است. رضا فصل گذشته در پیکان حضور داشت و موفق شد در طی ۸ بازی برای این تیم، یک گل و یک پاس گل را ثبت کند. مدیران ملوان در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم توجه‌شان به این بازیکن جوان و آینده‌دار جلب شد و برای همین غندی‌پور با عقد قراردادی به جمع قوی‌های سپید اضافه شد.

رضا غندی‌پور در بازی ابتدایی ملوان برابر گل‌گهر موفق به کسب ضربه پنالتی شد، در دیدار‌ دوم مقابل خط دفاعی قدرتمند استقلال گلزنی کرد و اکنون در هفته سوم لیگ برتر مقابل چادرملو اردکان بریس کرده است.

غندی‌پور در مجموع سه بازی، سه گل و یک پاس‌ گل را ثبت کرده که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود. او کنار امیرحسین حسین‌زاده و رامین رضاییان، تنها بازیکنی است که در لیگ بیست‌وچهارم‌ در یک بازی دو مرتبه گلزنی کرده است.

ستاره جوان ملوان اکنون همراه با امیرحسین حسین‌زاده سه گله است و لقب آقای گل را یدک می‌کشد.

غندی‌پور در روزهایی که لیگ ایران کمتر ستاره‌ جوان دارد، با درخشش خود نوید روزهای خوبی را می‌دهد. باید دید رضا غندی‌پور تا پایان لیگ بیست‌وچهارم روند خوب خود را حفظ می‌کند یا نه.

۵۷۹۳