رسمی؛ هافبک لالیگایی به الجزیره پیوست

رسمی؛ هافبک لالیگایی به الجزیره پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - نبیل فکیر از باشگاه بتیس جدا شد و به الجزیره امارات پیوست.

به گزارش فوتبالی، فکیر در سال 2019 پس از قهرمانی جام جهانی با فرانسه به بتیس ملحق شد و در سالهای اخیر به بازیکنی محبوب برای هواداران بتیس تبدیل شد و به کاپیتانی این تیم دست پیدا کرد.

فکیر در پنج فصل حضور در بتیس مجموعا 165 بازی رسمی در این تیم انجام داد که 29 گل زد و 25 پاس گل داد. کاپیتان بتیس نقشی کلیدی در چهار صعود این تیم به مسابقات اروپایی در سالهای اخیر داشت و در سال 2022 قهرمان کوپا دل ری شد.

باشگاه بتیس در بیانیه از این بازیکن فرانسوی تشکر کرد.  بتیس از فروش فکیر چیزی حدود 4 تا 5 میلیون یورو درآمدزایی کرد و البته از حجم دستمزدهای این باشگاه نیز 4 تا 5 میلیون یورو کم شد. گزینه اصلی بتیس برای جانشینی فکیر، هافبک رئال مادرید یعنی دنی سبایوس بود. خود سبایوس خیلی دوست داشت که به بتیس برگردد اما رئالی ها برای فروش او حداقل 15 میلیون یورو می خواستند که تیم آندلوسی حاضر به پرداخت این مبلغ نبود. به همین خاطر بتیس قید خرید سبایوس را زده و به نظر می رسد که جیووانی لوسلسو هافبک آرژانتینی را به خدمت خواهد گرفت.

در هر صورت فکیر یکی از آخرین ستارگانی است که فوتبال اروپا را به مقصد خاور میانه ترک می کند تا برای بازنشستگی طلایی آماده شود.

4125