ناراحتی تن‌هاگ از پیوستن ستاره منچستریونایتد به ناپولی

ناراحتی تن‌هاگ از پیوستن ستاره منچستریونایتد به ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد اذعان کرد که می خواست اسکات مک تومینای را در الدترافورد نگه دارد، اما هافبک اسکاتلندی به ناپولی پیوست. 

به گزارش فوتبالی، اگرچه هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده، اما اسکات مک تومینای تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی با رقم 30 میلیون یورو از منچستریونایتد به ناپولی خواهد پیوست و این خبر توسط فابریتزیو رومانو تایید شده است. مک تومینای در حال حاضر در ایتالیا است تا کارهای انتقالش را تمام کند. 

به نقل از سایت گل، تن هاگ در خصوص این انتقال گفت: "من خیلی برای او خودمان خوشحالم. البته احساسات پیچیده ای دارم، چون ترجیح می دادم که او را از دست ندهم. او خیلی برای تیم ما مهم بود. حداقل 22 سال در منچستریوتایتد بود، اما متاسفانه قانون همین است. برای همه طرفین، معامله خوبی بود. برای اسکات خیلی خوشحال هستم. ناپولی حالا یک بازیکن بزرگ دراختیار دارد."

مک تومینای در آکادمی یونایتد رشد کرد و 255 بازی برای شیاطین سرخ انجام دهد. او در فصل گذشته یکی از مهم ترین بازیکنان تن هاگ بود و حتی سومین گلزن برتر این تیم با 10 گل در 43 بازی به شمار می رفت. حالا این ستاره 27 ساله، فوتبالش را در ایتالیا ادامه می دهد.

4416