تیم منتخب هفته سوم لالیگا از نگاه هواسکورد؛ بدون هیچ بازیکنی از رئال مادرید

تیم منتخب هفته سوم لالیگا از نگاه هواسکورد؛ بدون هیچ بازیکنی از رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته با برگزاری دیدار رئال مادرید مقابل لاس پالماس، هفته سوم لالیگا به پایان رسید و حالا از فردا هفته چهارم لالیگا آغاز می شود و باید دید که چه اتفاقاتی در این هفته از بازی های لیگ فوتبال اسپانیا رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، رسانه های مختلفی که در حوزه فوتبال فعالیت می کنند، برای هفته های مختلف از رقابت های لالیگا، تیم منختب بهترین بازیکنان را معرفی می کنند. برای هفته سوم لالیگا، رسانه هواسکورد در تیم منتخب خود هیچ کدام از بازیکنان رئال مادرید را قرار نداده است.

در حقیقت رئال مادرید در این هفته از رقابت های لالیگا مقابل لاس پالماس عملکرد بسیار ضعیفی داشت و تا آستانه شکست خوردن هم پیش رفت اما در نهایت بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این تیم منتخب هفته سوم لالیگا که وبسایت هواسکورد آن را معرفی کرده است، می بینیم که سه بازیکن از بارسلونا یعنی پدری، دنی اولمو و لامین یامال حضور دارند.

بارسلونا در هفته سوم لالیگا موفق شد رایو وایکانو را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و به این ترتیب سه تا از بازیکنانش در تیم منتخب هواسکورد قرار گرفتند.

تیم منتخب هفته سوم لالیگا از نظر هواسکورد به این شکل است: رومان، مینگزا، ویویان، کاردونا، پدری، اولمو، پرادوس، یامال، مولیرو، روئیز.

1470