ستاره فرانسوی در بایرن مونیخ ماندنی شد

ستاره فرانسوی در بایرن مونیخ ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی - کینگزلی کومان تمام پیشنهاداتی که از باشگاه های اروپایی و الهلال داشت را رد کرد تا در بایرن مونیخ بماند.

به گزارش فوتبالی، در چند روز گذشته صحبت های زیادی بر سر آینده مبهم کومان در آلیانتس آرنا شنیده می شد و حتی او به باشگاه آرسنال پیشنهاد شده بود. بایرن مونیخ با خرید اولیسه و با وجود بازیکنانی مثل گنبری و سانه، نیاز چندانی به کینگزلی کومان نداشت و دوست داشت این وینگر فرانسوی را به فروش برساند. 

فابریتزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات اعلام کرده بود که امروز برای کومان و بایرن مونیخ حیاتی است و این ستاره فرانسوی در حال بررسی پیشنهاداتش است و حالا کومان در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم نهایی خود را گرفت و تمامی پیشنهادها را رد کرد تا این فصل نیز در بایرن مونیخ بماند. 

آرسنال و الهلال عربستان مهم ترین مشتریان وینگر سابق پی اس جی بودند که در پایان موفق به جذب او نشدند. کومان تا ژوئن 2027 با باواریایی ها قرارداد دارد و باید دید که می تواند جایی در ترکیب اصلی وینسنت کمپانی، سرمربی بلژیکی جدید بایرن مونیخ داشته باشد یا نه. او در این فصل یک بار برای بایرن مونیخ بازی کرده، اما همچنان موفق به زدن گل نشده.

4416