میلاد محمدی در ترکیب اصلی پرسپولیس؛ جانشین عبدالکریم حسن آمد!

میلاد محمدی در ترکیب اصلی پرسپولیس؛ جانشین عبدالکریم حسن آمد!

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد محمدی درون ترکیب اصلی پرسپولیس برای مصاف با فولاد حاضر است.

به گزارش فوتبالی، یکی از دغدغه‌های مدیران پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه جذب یک مدافع چپ بود. قرمزها به‌مدت یک ماه با یحیی عطیه‌الله مذاکره کردند اما درنهایت این بازیکن مراکشی راهی الاهلی مصر شد تا دست پرسپولیس را در پوست گردو بگذارد.

میلاد محمدی، تنها مدافع چپ ایرانی مدنظر سرخ‌پوشان بود که در روزهای نخست پرسپولیسی‌ها با او وارد مذاکره شدند اما رقم درخواستی باشگاه ترکیه‌ای، با رقم مدنظر سرخ‌پوشان هم‌خوانی نداشت. بعد از محول‌شدن پروژه دریافت رضایت‌نامه به میلاد محمدی، او جلساتی را با مسئولان این باشگاه برگزار کرد و سرانجام رضایت خود را گرفت تا پرسپولیسی شود.

میلاد در دیدار هفته دوم برابر تراکتور غایب بود و پس از این مسابقه کارت بازی او صادر شد. محمدی خیلی زود خود را به خوان کارلوس گاریدو تحمیل کرده است و حالا در هفته سوم لیگ بیست‌وچهارم شاهد حضور این بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس هستیم.

وحید امیری خلاف انتظار هواداران پرسپولیس نیمکت‌نشین نشده است و اکنون صرفا در پست هافبک و به‌جای سروش رفیعی محروم بازی می‌کند.

سه امتیاز مصاف با فولاد از نان شب هم برای گاریدو واجب‌تر است چراکه باتوجه به شکست استقلال و البته عدم پیروزی قرمزها در دو بازی ابتدایی، پیروزی در این مسابقه می‌تواند کمک شایانی به پرسپولیسی‌ها کند. باید منتظر ماند و دید اکنون با حضور میلاد محمدی و حل مشکل این تیم در سمت چپ خط دفاعی آیا قرمزها موفق به کلین‌شیت و کسب سه امتیاز می‌شوند یا نه.

۵۷۹۳